Kundeservice

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden kan variere fra produkt til produkt, avhengig av tilgjengeligheten på vårt og våre partneres lager (mellom 3-16 virkedager). Du finner estimert leveringstid i beskrivelsen til hvert enkelt produkt. Vi pakker og sender alltid samme dag som vi mottar varen(e) fra leverandør.

Hvorfor benytter vi denne metoden? Vi ønsker å tilby det bredeste utvalget av modeller i alle produserte størrelser fra våre partnere, til markedets beste pris! For å oppnå dette sitter vi ikke på et stort kostbart lager som begrenser oss i å ta inn de nyste trendene uten å bidra til overproduksjon, og sørger for at vi kan bringe ekspertise og service fra noen av Europas ledende undertøysmerker, levert trygt og enkelt hjem i postkassen, fra en norsk nettbutikk.

Kan jeg bytte en vare?

JA!

Ved bytte forespør du retur som normalt og sender oss en mail på hva du ønsker å bytte til: hello@frilin.no (husk ordrenummer i mailen)

Deretter returnerer du varen/e til oss, og vi sender deg ny ordrebekreftelse samt ny vare.

Kan jeg redigere/avbryte bestillingen min?

Vi kan dessverre ikke redigere bestillingen din etter at den er plassert i systemet vårt.

Har du bestilt noe feil eller av andre grunner trenger å avbryte bestillingen din, ber vi deg ta kontakt med oss så for som mulig på hello@frilin.no (husk å oppgi ordrenummer)

Om bestillingen din allerede er behandlet og sendt fra oss kan du imidlertid alltid returnere den, om du ikke ønsker å beholde den.

Hvordan fungerer retur og refusjon?

Frilin har 14 dager angrerett på varer i sin originale stand.

Dette gjør du: Forespør retur på Din Side og vent på godkjenning, pakk varen(e) pent i fraktposen, print ut returetiketten du får tilsendt på mail og fest utenpå pakken, lever pakken hos Posten. Et returgebyr for frakt på 59kr. trekkes automatisk fra refusjonen din. Vi har som mål å behandle returer og utstede tilbakebetaling innen 7-21 dager.

  • Les hele vår returpolicy HER.

Jeg glemte å legge til rabattkoden min.

Ikke noe problem! Etter plassert bestilling har du 2 dager på deg til å få med rabatten på din bestilling, ved å sende oss en mail med rabattkoden på hello@frilin.no (husk ordrenummer) - *gjelder så lenge koden fortsatt er gyldig.

Hjelp med størrelsesveiledning.

Vi tar størrelsesveileding på alvor. Derfor har vi flere størrelsesguider avhengig av produkt og merkevare. Du finner størrelsesguide på hvert enkelt produkt over der du velger størrelser.

Du finner hele vår størrelsesguide HER

PS: Husk at vi tilbyr enkelt bytte av størrelsen, om det ikke skulle passe.

Hvorfor står betalingen min fremdeles som "reservert" i nettbanken/klarna?

Bestillingen din er bekreftet og blir begynt prosessert hos oss så fort du mottar ordrebekreftelsen på e-post. Betalingen derimot holdes reservert inntil vi mottar varene fra leverandør, og/eller de pakkes fra vårt lager. På den måten bli ingenting betalt før vi faktisk har pakken klar til å sendes til deg.

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Vi kan hjelpe deg med veiledning, anbefalinger av produkter, og andre spørsmål.

Visste du forresten at: Vi kan få tak i alt av produkter våre merkevarer produserer -og det er mye! Du er velkommen til å sende oss en e-post om det er noe spesifikt vi kan prøve å skaffe for deg.

Vår e-postadresse for kundeservice er: hello@frilin.no