Kundeservice
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden kan variere fra produkt til produkt, avhengig av tilgjengeligheten på vårt og våre partneres lager (mellom 3-16 virkedager). Du finner estimert leveringstid i beskrivelsen til hvert enkelt produkt. Vi pakker og sender alltid samme dag som vi mottar varen(e) fra leverandør.
Hvorfor benytter vi denne metoden? Vi ønsker å tilby det bredeste utvalget av modeller i alle produserte størrelser fra våre partnere, til markedets beste pris! For å oppnå dette sitter vi ikke på et stort kostbart lager som begrenser oss i å ta inn de nyste trendene uten å bidra til overproduksjon, og sørger for at vi kan bringe ekspertise og service fra noen av Europas ledende undertøysmerker, levert trygt og enkelt hjem i postkassen, fra en norsk nettbutikk.
Kan jeg bytte en vare?
JA! På returskjemaet du mottar i pakken er det mulighet for å krysse av "bytte". Du kan bytte en vare enten det er til en annen størrelse, farge, eller til noe helt annet.
Ved bytte sender du varen tilbake til oss sammen med returskjemaet og legger inn en ny bestilling innen 5 dager etter at du har returnert pakken, for å unngå returgebyr. Etter gjennomført ny bestilling blir full refusjon tilbakebetalt til deg innen 7-14 dager.
Kan jeg redigere/avbryte bestillingen min?
Vi kan dessverre ikke redigere bestillingen din etter at den er plassert og importert til systemet vårt.
Har du bestilt noe feil eller av andre grunner trenger å avbryte bestillingen din, ber vi deg ta kontakt med oss så for som mulig på hello@frilin.no (husk å oppgi ordrenummer)
Om bestillingen din allerede er behandlet og sendt fra oss kan du imidlertid alltid returnere den, om du ikke ønsker å beholde den.
Hvordan fungerer retur og refusjon?
Frilin har 14 dager angrerett. Det betyr at du kan returnere varer i sin originale stand uten å oppgi grunn. Dette gjør du: Fyll ut vedlagt returskjema i pakken, pakk varen(e) pent i fraktposen, og klistre returetiketten som følger med utenpå posen. Et returgebyr for frakt på 59kr. trekkes automatisk fra refusjonen din. Vi har som mål å behandle returen din og utstede en tilbakebetaling innen 7-14 dager.
- Med original stand mener vi at alle produkter du returnerer må være i samme stand som da du mottok dem og med alle etiketter/tags intakt. Returnerte artikler kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen som helst måte.
- Av hygieniske årsaker er alle truser forseglet/plombert med tags og kan ikke prøves på. Vi anbefaler å se størrelsesguiden på hvert enkelt produkt, samt å måle/sammenlikne målene med undertøy du allerede har hjemme som passer.
- Se hele vår returpolicy HER.
Jeg glemte å legge til rabattkoden min.
Ikke noe problem! Etter plassert bestilling har du 2 dager på deg til å få med rabatten på din bestilling, ved å sende oss en mail med rabattkoden på hello@frilin.no (husk ordrenummer) - gjelder så lenge koden fortsatt er gyldig.
Hjelp med størrelsesveiledning.
Vi tar størrelsesveileding på alvor. Derfor har vi flere størrelsesguider avhengig av produkt og merkevare. Du finner størrelsesguide på hvert enkelt produkt over der du velger størrelser.
Du finner hele vår størrelsesguide HER
PS: Husk at vi tilbyr enkelt bytte av størrelsen, om det ikke skulle passe.
Hvorfor står betalingen min fremdeles som "reservert" i nettbanken/klarna?
Bestillingen din er bekreftet og blir begynt prosessert hos oss så fort du mottar ordrebekreftelsen på e-post. Betalingen derimot holdes reservert inntil vi mottar varene fra leverandør, og/eller de pakkes fra vårt lager. På den måten bli ingenting betalt før vi faktisk har pakken klar til å sendes til deg.
Finner du ikke svar på det du lurer på?
Vi kan hjelpe deg med veiledning, anbefalinger av produkter, og andre spørsmål.
Visste du forresten at: Vi kan få tak i alt av produkter våre merkevarer produserer -og det er mye! Du er velkommen til å sende oss en e-post om det er noe spesifikt vi kan prøve å skaffe for deg.