Returpolicy

RETURINFORMASJON

Slik gjør du:

 1: Fyll ut Returskjemaet som kommer i pakken sammen med varene. Ordrenummer og Varenavn på det som skal returneres står på ordrebekreftelsen du mottok på e-post da du bestilte varen(e).

2: Pakk varen(e) pent og legg ved utfylt returskjema. Bruk en vanntett fraktpose til å sende returen i, f.eks. den du mottok varen(e) i fra oss. 

3. Klistre på returetikett. Du får med én ferdig utfylt returetikett fra oss i bestillingen, denne anbefaler vi at du bruker.

4. Lever pakken på ditt nærmeste Postkontor eller Posten-utleveringssted. Ta vare på kvitteringen for innlevering av pakken fra Posten for ekstra sikkerhet, inntil vi har ferdigbehandlet din retur.

Vår returadresse er:

Frilin Fashion AS

Postboks 2494 Solli

0202 OSLO

  • OBS! Bruk e-postadressen: hello@frilin.no i kontaktinformasjonen "til mottaker" (altså oss) om du velger å returnere pakken på en annen metode eller gjennom et annet fraktselskap, enn å benytte deg av den vedlagte returetiketten vår fra Bring/Posten.

 

RETURVILKÅR

Returner eller bytt varer enkelt!

  • Vi aksepterer retur av varer som er i sin originale stand innen 14 dager fra du mottar pakken. Et returgebyr for frakt på 59kr. trekkes fra refusjonen din ved å enkelt benytte deg av den vedlagte returetiketten.
  • Med original stand mener vi at alle produkter du returnerer må være i samme stand som da du mottok dem og med alle etiketter intakt. Returnerte varer kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen som helst måte.
  • Av hygieniske årsaker er alle truser forseglet/plombert med tags og kan ikke prøves på. Vi anbefaler å se størrelsesguiden på hvert enkelt produkt på frilin.no, samt å måle/sammenlikne produktet med undertøy du allerede har hjemme som passer.
  • Om du ønsker å bytte varen din til en annen farge, størrelse, eller annet produkt, vennligst kryss av under "bytte" på det vedlagte returskjemaet, returner varen du ikke ønsker, og legg inn en ny bestilling innen 5 dager etter returen er sendt for å unngå returgebyr.
  • Bytter som ikke gjennomføres innen 5 dager vil bli behandlet som en retur, og et returgebyr trekkes automatisk fra tilbakebetalingen.
  • Du får alltid med én forhåndsfakturert returetikett fra Bring/Posten per bestilling. Denne anbefaler vi sterkt at du benytter ved returer og bytter, da det gjør det mulig for oss å ha oversikt over sendingen og bistå i en evt. sak med Posten om det skulle skje noe med pakken under transport og levering. 59kr trekkes da fra refusjonen ved tilbakebetaling.
  • Alle varer du ønsker å returnere/bytte er ditt ansvar helt til vi mottar dem. Spør derfor alltid om returkvittering fra transportøren du benytter deg av, og ta vare på den inntil returen og tilbakebetalingen er gjennomført.
  • Vi har som mål å behandle returen din og utstede en tilbakebetaling innen 7-21 dager.
  • Tilbakebetalingen vil foregå via den opprinnelige betalingsmetoden du valgte i kassen.
  • Frilin forbeholder seg retten til å avvise returer som er sendt etter det tillatte returvinduet på 14 dager og/eller på en annen måte ikke samsvarer med returvilkårene. Ved avvist retur kan vi sende varene tilbake til din hovedadresse på din kostnad for å dekke leveringskostnadene.
  • Alle varer vil bli vurdert individuelt når de er returnert. Hvis vi mottar en returnert vare i en uegnet tilstand, forbeholder vi oss retten til å avvise tilbakebetaling av gjeldende varer, og hvis du ikke overholder disse returvilkårene, risikerer du å bli suspendert i henhold til våre 5.4 Retningslinjer for rimelig bruk
  • Vi er ikke ansvarlige for varer du har returnert feil eller til oss ved en feiltakelse.
  • Hvis varen(e) er skadet eller har feil ved levering, må du beskrive feilen i reklamasjons-feltet på det vedlagte returskjemaet og returnere varen(e) på vanlig måte. Returen vil da bli behandlet som en reklamasjon, og vi kan komme til å kontakte deg på e-post om vi behøver ytterligere informasjon om saken. Ved reklamasjon gis full tilbakebetaling.
  • Se alle vanlige spørsmål om retur, bytte og tilbakebetaling HER