Return policy
RETURINFORMASJON
Slik gjør du:
1: Logg inn på Din side: account.frilin.no. Finn bestillingen og velg "Forespør retur", velg varen/e og årsak, og fullfør ved å klikke "Forespør retur". 2: Vent på godkjenning av returen. Når returen er gjennomgått og godkjent innenfor returvinduet på 14 dager, vil du motta en retur-etikett på mail. 3. Print ut returetiketten og fest den utenpå pakken. Husk at alle tagger og etiketter på varen/e må være intakt. Pakk varen/e i en vanntett pose (f.eks. den du mottok dem i). 4. Lever pakken på ditt nærmeste Postkontor eller Posten-utleveringssted. Ta vare på kvitteringen for innlevering av pakken fra Posten for ekstra sikkerhet, inntil vi har ferdigbehandlet din retur. |
Vår returadresse er:
Frilin Fashion AS
Postboks 2494 Solli
0202 OSLO
| E-post: hello@frilin.no
RETURVILKÅR
Returner eller bytt varer enkelt!
• Vi aksepterer retur av varer som er i sin originale stand innen 14 dager fra du mottar pakken. Et returgebyr for frakt på 59,- tilkommer.
• Med original stand mener vi at alle produkter du returnerer må være i samme stand som da du mottok dem og med alle etiketter intakt. Returnerte varer kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen som helst måte.
• Av hygieniske årsaker er alle truser forseglet/plombert med tags og kan ikke prøves på. Vi anbefaler å sjekke størrelsesguiden på hvert enkelt produkt, samt å måle/sammenlikne produktet med undertøy du allerede har hjemme som passer.
• Om du ønsker å bytte varen til en annen farge, størrelse, eller annet produkt: Forespør returen som normalt -deretter send oss en mail med hva du ønsker å bytte til (da slipper du returgebyret): hello@frilin.no.
• Se alle vanlige spørsmål om retur, bytte og tilbakebetaling HER
-
• Du får alltid tilsendt én forhåndsfakturert returetikett på mail fra Bring/Posten ved returforespørsel. Denne anbefaler vi sterkt at du benytter ved returer og bytter, da det gjør det mulig for oss å ha oversikt over sendingen og bistå i en evt. sak med Posten om det skulle skje noe med pakken under transport og levering.
• Alle varer du ønsker å returnere/bytte er ditt ansvar helt til vi mottar dem. Spør derfor alltid om returkvittering fra transportøren du benytter deg av, og ta vare på den inntil returen og tilbakebetalingen er gjennomført.
• Vi har som mål å behandle returen din og utstede en tilbakebetaling innen 7-21 dager.
• Tilbakebetalingen vil foregå via den opprinnelige betalingsmetoden du valgte i kassen.
• Frilin forbeholder seg retten til å avvise returer som er forespurt etter det tillatte returvinduet på 14 dager og/eller på en annen måte ikke samsvarer med returvilkårene. Ved avvist retur kan vi sende varene tilbake til din hovedadresse på din kostnad for å dekke leveringskostnadene.
• Alle varer vil bli vurdert individuelt når de er returnert. Hvis vi mottar en returnert vare i en uegnet tilstand, forbeholder vi oss retten til å avvise tilbakebetaling av gjeldende varer, og hvis du ikke overholder disse returvilkårene, risikerer du å bli suspendert i henhold til våre 5.4 Retningslinjer for rimelig bruk
• Vi er ikke ansvarlige for varer du har returnert feil eller til oss ved en feiltakelse.
• Hvis varen(e) er skadet eller har feil ved levering, må du beskrive feilen i reklamasjons-feltet på det vedlagte returskjemaet og returnere varen(e) på vanlig måte. Returen vil da bli behandlet som en reklamasjon, og vi kan komme til å kontakte deg på e-post om vi behøver ytterligere informasjon om saken. Ved reklamasjon gis full tilbakebetaling.